Interrogation Station   the tumblr of a woman that should've been born in the Victorian era

purjo:

muslimmilf:

thehottestdesignershades:

oprahsmom:

fashion

omg it’s just like cinderella <333

cinderella gotta shave dem legs

cinderella does what cinderella wants

purjo:

muslimmilf:

thehottestdesignershades:

oprahsmom:

fashion

omg it’s just like cinderella <333

cinderella gotta shave dem legs

cinderella does what cinderella wants

(Source: goaulds-guys-and-girls, via sliceofbri)

— 1 day ago with 54241 notes

toomanyfandomssolittletime:

toomanyfandomssolittletime:

its really hard being a Hindu, because i wanna taste beef but i can’t because of religion. damn.

image

wAIT WHAT

image

mY SKIN IS WHITE???

image

I’M NOT INDIAN???? I’VE NOT BEEN A HINDU FOR 16 YEARS BECAUSE MY PARENTS ARE ALSO HINDUS??

image

cAN I FINALLY STOP WORSHIPPING COWS?!?!?!!

(via sliceofbri)

— 1 day ago with 115450 notes

myscriptisahorcrux:

steampoweredsass:

afropunker:

noideawhatimdoingrightnow:

Let me just tell you something about this final scene. I sat through this whole movie thoroughly enjoying every last little bit of it. I even made a running motion when the first two gifs happened. When the movie finished my boyfriend was very very quiet and he looked a little sad. I was very confused because it was a fantastic movie. He turned to me and asked “is that suppose to represent how our education system doesn’t make enough accommodations for [mentally] slower students?"  Monster’s University was a little deeper than I thought

TUMBLR SHUT UP HE IS A SLUG. The literal message is HE IS A SLUG WHO IS SLOW LIKE SLUGS IN NATURE SO STOP.

God forbid people interpret characters differently.

^^^

(Source: loganslaugh, via sliceofbri)

— 1 day ago with 439873 notes
"photoshop fucking hates me"
every single person on the earth who ever used photoshop (via princekristof)

(Source: risesoftheguardians, via faramihr)

— 1 day ago with 7248 notes
maugrimm:

actualreallivepeople:

Okay i can FINALLY gif so i can show people what i mean by this partIt cracks me the fuck up.
the duke of weselton just asked if Anna was a monster and Anna is like “no i am completely ordinary”
AND HANS’ FACE"are u fuckin sure you’re ‘completely ordinary’ sandwich princess"

this is some serious the office looking at the camera shit righ here

maugrimm:

actualreallivepeople:

Okay i can FINALLY gif so i can show people what i mean by this part
It cracks me the fuck up.

the duke of weselton just asked if Anna was a monster and Anna is like “no i am completely ordinary”

AND HANS’ FACE
"are u fuckin sure you’re ‘completely ordinary’ sandwich princess"

this is some serious the office looking at the camera shit righ here

(via sliceofbri)

— 1 day ago with 105926 notes
"Crocodiles are easy. They try to kill and eat you. People are harder. Sometimes they pretend to be your friend first."
Steve Irwin (via bl-ossomed)

(via imgonnamakeachange)

— 1 day ago with 230960 notes